PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR

PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR
link : PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR

Baca juga


PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR



PENYERANG Pahang, Dickson Nwakaeme diasak pemain Melaka United,




Skuad Tok Gajah mara ke peringkat separuh akhir Piala Malaysia 2019 selepas menewaskan Melaka 3-1 di Stadium Darul Makmur di sini malam tadi.

Kejayaan itu membolehkan anak buah Dollah Salleh menang dengan agregat 6-1.

Dalam perlawanan malam tadi, skuad Tok Gajah perlu menanti sehingga minit ke-41 untuk membuka jaringan menerusi penyerang importnya, Lazarus Kaimbi.

Skuad Hang Tuah yang tampil dengan aksi berbeza berbanding suku akhir pertama di laman sendiri pada 22 September lalu berjaya menyamakan kedudukan menerusi sepakan percuma cantik Nazrin Nawi pada minit ke-54.

Orang besi Tok Gajah, Dickson Nwakaeme memperkukuhkan kemenangan bergaya Pahang apabila menjaringkan dua gol pada minit ke-64 dan minit-76.

Dalam suku akhir pertama di Stadium Hang Jebat pada 22 September lalu, Tok Gajah membawa pulang bekalan selesa apabila menang bergaya menewaskan Melaka 3-0.

Pahang memperoleh jaringan menerusi Kaimbi pada minit ke-56, Wan Zaharulnizam Wan Zakaria (minit ke-58) dan Nwakame minit ke-61.




Demikianlah Artikel PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR

Sekianlah artikel PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PIALA MALAYSIA: TOK GAJAH JUMPA LANG MERAH DI SEPARUH AKHIR dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2019/09/piala-malaysia-tok-gajah-jumpa-lang.html

Subscribe to receive free email updates: