SPRM DAN MARA JUGA SIASAT

SPRM DAN MARA JUGA SIASAT - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul SPRM DAN MARA JUGA SIASAT, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : SPRM DAN MARA JUGA SIASAT
link : SPRM DAN MARA JUGA SIASAT

Baca juga


SPRM DAN MARA JUGA SIASAT

SPRM buka kertas siasatan terhadap Annuar Musa
SPRM
SPRM

SHAH ALAM - Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan telah membuka satu kertas siasatan bagi menyiasat dakwaan penyelewengan dan salah guna kuasa Tan Sr Annuar Musa.

Dalam satu kenyataan rasmi, SPRM mendakwa akan berkerjasama dengan bahagian audit dalaman Majlis Amanah Rakyat (MARA) bagi menyiasat isu tersebut.

“Ingin ditegaskan bahawa siasatan SPRM hanya tertumpu kepada isu rasuah dan salah guna kuasa membabitkan penglibatan beliau dalam penajaan bola sepak Kelantan.

“Selain itu, siasatan berhubung salah tadbir urus pula akan dijalankan oleh pasukan audit dalaman Mara,” katanya di dalam kenyataan media.

Tan Sri Annuar Musa digantung dari jawatan Pengerusi Mara dan Pengerusi Pelaburan Mara Bhd (PMB) berkuatkuasa serta merta hari ini.

Annuar digantung tugas daripada jawatan tersebut berikutan daripada isu tajaan bola sepak oleh PMB buat skuad Kelantan.


Sementara itu, SPRM turut meminta agar tiada sebarang spekulasi dibuat sebelum berhubung siasatan kes tersebut.

“Semua pihak tidak membuat sebarang spekulasi dan berikan ruang kepada SPRM untuk menjalankan siasatan,” katanya lagi.


Demikianlah Artikel SPRM DAN MARA JUGA SIASAT

Sekianlah artikel SPRM DAN MARA JUGA SIASAT kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel SPRM DAN MARA JUGA SIASAT dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/01/sprm-dan-mara-juga-siasat.html

Subscribe to receive free email updates: