MINYAK NAIK BARANG NAIK BN

MINYAK NAIK BARANG NAIK BN - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MINYAK NAIK BARANG NAIK BN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MINYAK NAIK BARANG NAIK BN
link : MINYAK NAIK BARANG NAIK BN

Baca juga


MINYAK NAIK BARANG NAIK BN

Harga RON95, RON97 naik 20 sen
Harga Petrol
 
Harga runcit petrol RON95 dan RON97 turun sebanyak 5 sen manakala harga runcit diesel kekal pada harga RM1.70 sen seliter bagi September ini. Harga baharu RON95 ialah RM 1.70 seliter dan RON97 pula RM 2.05 seliter manakala harga Diesel kekal RM 1.70 seliter. - Foto Bernama
 
SHAH ALAM - Harga runcit bagi minyak petrol RON95 dan RON97 naik 20 sen bermula tengah malam ini, manakala harga diesel pula naik 10 sen.

Kadar baharu bagi RON95 adalah RM2.30 seliter berbanding RM2.10 sen seliter untuk Januari.

Manakala, harga RON97 adalah RM2.60 berbanding RM2.40 seliter untuk Januari dan harga diesel ialah RM2.15 seliter berbanding RM2.05 pada Januari.



Demikianlah Artikel MINYAK NAIK BARANG NAIK BN

Sekianlah artikel MINYAK NAIK BARANG NAIK BN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MINYAK NAIK BARANG NAIK BN dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/01/minyak-naik-barang-naik-bn.html

Subscribe to receive free email updates: