PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU

PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU
link : PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU

Baca juga


PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU


Padah Elak Bayar Tiket, Lelaki Maut Dibaham Harimau


Satu insiden ngeri melibat seorang lelaki warga China dibaham oleh harimau di sebuah zoo di negara itu menjadi viral di media sosial selepas video tragedi berkenaan dimuat naik ke laman sosial.

Sebuah video yang dirakamkan pada Ahad menunjukkan seekor harimau mengheret mangsa yang berlumuran darah di kandang haiwan tersebut di Zoo Ningbo Younger di wilayah Zhejiang.

Difahamkan mangsa yang dikenali sebagai Zhang dari wilayah Hubei dikatakan telah memanjat pagar zoo berkenaan bersama seorang rakan untuk masuk secara percuma kerana enggan membayar tiket masuk yang berharga 130 yuan (RM83).




Menurut kenyataan pihak yang menguruskan zoo tersebut menerusi akaun Weibo, Zhang tidak membeli tiket masuk.

Tambah kenyataan itu, mangsa membawa isteri dan dua anak ke zoo, tetapi ketiga-tiga mereka masuk seperti biasa dengan membayar tiket.

Televisyen tempatan melaporkan salah seekor harimau telah ditembak mati oleh polis dan tiga lagi harimau berdekatan dihalau menggunakan bunga api.

Zhang kemudian dikejarkan ke hospital bagaimanapun meninggal dunia di hospital tersebut.

Susulan insiden tersebut, pihak zoo mengarahkan siasatan dijalankan mengenai bagaimana mangsa boleh memasuki kadang harimau sedangkan kedudukannya dipisahkan dengan parit dan tembok batu setinggi 3 meter itu.




Demikianlah Artikel PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU

Sekianlah artikel PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PADAH ELAK BAYAR TIKET, LELAKI MAUT DIBAHAN HARIMAU dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/01/padah-elak-bayar-tiket-lelaki-maut.html

Subscribe to receive free email updates: