ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT

ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT
link : ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT

Baca juga


ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT

'Tolong hormat Wanita saya'
 Shahrizat Abdul Jalil
Shahrizat . - Foto Bernama

KUALA LUMPUR - Ketua Wanita Umno, Tan Sri Shahrizat Abdul Jalil hari ini tampil memberi amaran kepada ketua-ketua bahagian dalam Umno untuk menghormati Wanita Umno.

Menurutnya, meskipun tidak diberi banyak tempat dalam kepimpinan parti, Wanita Umno wajar dan layak diberi layanan baik memandangkan mereka penyandang tulang belakang parti.

"Sudahlah jawatan tidak diberi, tahun ini kuota untuk Wanita Umno hanya satu sahaja. Jadi tolong beritahu kepada ketua bahagian masing-masing supaya hormat Wanita saya!

"Kita (Wanita Umno) kalau nak jadi ketua bahagian, sekelip mata sahaja," bidas Shahrizat ketika berucap merasmikan Perhimpunan Wanita Umno sempena Perhimpunan Agung Umno 2016 di Pusat Dagangan Dunia Putra, di sini, hari ini.

Bagaimanapun Shahrizat berkata, pihaknya tidak marah kepada Pemuda Umno, sebaliknya Wanita Umno sayang kepada mereka.

"Kita tak marah, kita sayang mereka. Kalau tidak ada kaum bapa dalam Umno, maka sunyi dunia politik kita.

"Namun kalau tidak ada Wanita Umno dalam parti..." beliau membiarkan ucapannya diakhiri dengan sorak gegak gempita Wanita Umno.

Tambah Shahrizat lagi, Wanita Umno perlu bermuhasabah diri sebelum menuding jadi kepada Pemuda Umno.

"Kena tanya diri sendiri kenapa kita tidak mengarus perdanakan diri kita sendiri? Kita selaku tulang belakang parti, kitalah yang beri kekuatan kepada Presiden Umno, Datuk Seri Najib Tun Razak," katanya lagi.


Demikianlah Artikel ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT

Sekianlah artikel ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ORANG UMNO MEMANG TAK GUNA, MEREKA TAK HORMAT WANITA SHAHRIZAT dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2016/11/orang-umno-memang-tak-guna-mereka-tak.html

Subscribe to receive free email updates: