CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU

CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU
link : CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU

Baca juga


CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU

Bukan lupa jasa Dr Mahathir tapi sedih...
Umno
Umno

KUALA LUMPUR - Ketua Puteri Umno bahagian Padang Serai, Faizah Pear Muhamad melahirkan sedih terhadap tindakan Tun Dr Mahathir Mohamad yang dianggap seakan-akan mengkhianati parti itu.

Menurutnya, Puteri Umno tidak pernah lupa pada jasa Mahathir yang telah memerintah negara ini selama 22 tahun.

"Saya kesal dengan apa yang Mahathir lakukan ini, kini beliau dicerca dan dimaki di atas perbuatannya sendiri.

"Saya tertanya-tanya, apakah perjuangan mereka ini? Adakah ia untuk rakyat atau hanya untuk membela nasib kroni?" katanya sewaktu sesi perbahasan usul politik di Persidangan Puteri Umno sempena Perhimpunan Agung Umno 2016 di Pusat Dagangan Dunia Putra, hari ini.

Selain itu, beliau juga turut melahirkan rasa kecewanya apabila turut ditentang oleh bekas timbalan presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan bekas Menteri Besar Kedah, Datuk Seri Mukhriz Mahathir.

"Mereka menubuhkan parti baru yang boleh memecah belahkan pengundi melayu. "Oleh itu, kami Puteri Umno menentang perkara ini habis-habisan, biarlah mereka sahaja yang keluar parti tetapi tidak kami," katanya lagi.


Demikianlah Artikel CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU

Sekianlah artikel CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel CAKAP BELAKANG-BELAKANG RUPANYA RAMAI YANG MASIH SAYANG KAT MAHADHIR DAN MUHYIDDIN YASIN DI PAU dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2016/11/cakap-belakang-belakang-rupanya-ramai.html

Subscribe to receive free email updates: