TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL

TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL
link : TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL

Baca juga


TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL

INI SEMUA HANG PUNYA PASAI ?

 Speaker Dewan Rakyat mengadap Agong lagi

  

"Tak pasai-pasai aku kena panggil"

Diterbitkan  |  Dikemaskini

Jumaat hari ini, bermakna kemelut perebutan kuasa politik ekoran penjajaran kuasa yang cuba dilakukan sejak Ahad lalu memasuki hari keenam.

Semalam perdana menteri interim, Dr Mahathir Mohamad, berkata hal itu akan cuba diselesaikan di Dewan Rakyat melalui sidang khas pada 2 Mac.

 2 Mac Dewan Rakyat Akan Tentukan Siapa PM Seterusnya..
Berehatlah Tun ! Tu tengok mukapun macam tak sihat tu !

Bermakna, keadaan tidak menentu sekarang akan berlanjutan sekurang-kurangnya untuk empat hari lagi.

Malaysiakini sekali lagi membawa secara langsung perkembangan ini.
 
3.25 petang: Speaker Dewan Rakyat, Mohamad Ariff Md Yusof, dipanggil sekali lagi ke Istana Negara.

Pagi tadi bekas hakim kanan itu sudah mengadap Yang di-Pertuan Agong.

Perkembangan itu berlaku sejurus selepas Mohamad Ariff memutuskan tiada sidang Dewan Rakyat akan diadakan Isnin depan kerana surat pemakluman mengenainya tidak mengikut peraturan.

“Mengikut Peraturan Mesyuarat 11(3), pemberitahuan dan tarikh mesyuarat akan dikeluarkan oleh saya selaku Yang di-Pertua Dewan Rakyat.
“Setakat ini tiada notis dikeluarkan,” katanya







Demikianlah Artikel TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL

Sekianlah artikel TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel TAK PASAL-PASAL SPEAKER KENA PANGGIL dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2020/02/tak-pasal-pasal-speaker-kena-panggil.html

Subscribe to receive free email updates: