MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN

MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN
link : MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN

Baca juga


MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN



Kuantan,  31 Januari 2020 - Selesai Solat Jumaat di Masjid Tanjung Api tengahari tadi, YH Dato' Sri Ab Hamid Nazahar selaku Setiausaha Badan Perhubungan UMNO Negeri Pahang bersama-sama dengan kariah Masjid meraikan kehadiran 46 org Mahasiswa-Mahasiswa (Malaysia) dari Universitas Islam Negeri Sumatera Utara Medan Indonesia (UINSU).

Sebelum itu Mahasiswa bersama dengan barisan UMNO Bahagian Kuantan sempat mengagihkan buah kepada kariah masjid sejurus selesai solat Jumaat tadi.



Aktiviti lawatan mahasiswa berkenaan pada hari ini akan berakhir dengan program Ziarah Kasih UMNO Bahagian Kuantan dengan melawat penerima-penerima bantuan di sekitar Tanjung Api.



Turut sama hadir Naib Ketua UMNO Bahagian Kuantan En. Nara Nikman, Ketua Pemuda UMNO Bahagian Kuantan Saudara Md Jamil Bin Pauzi, Setiausaha UMNO Bahagian Kuantan Dato' Hasnul Hamidi, Pengerusi JKKK Tanjung Api serta Barisan Jawatankuasa UMNO Bahagian Kuantan.


Demikianlah Artikel MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN

Sekianlah artikel MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MAHASISWA UNISU LAWAT KUANTAN dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2020/01/mahasiswa-unisu-lawat-kuantan.html

Subscribe to receive free email updates: