[JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK

[JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK
link : [JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK

Baca juga


[JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK




JERANTUT - Seramai 58 Pengerusi Jawatankuasa Kemajuan dan Kemakmuran Kampung (JKKK) daerah Jerantut yang baru dilantik hadir menerima watikah perlantikan mereka.
.
Watikah tersebut telah disampaikan oleh YAB Dato Sri Wan Rosdy bin Wan Ismail dalam Majlis Ramah Mesra Menteri Besar Pahang bersama Kepimpinan Masyarakat di sini hari ini.
.
Dato Sri Wan Rosdy turut memaklumkan bahawa pada tahun ini, Kerajaan Negeri telah mengeluarkan 542 watikah lantikan Pengerusi JKKK bagi seluruh negeri Pahang.
.
"Selain itu juga, saya turut menyerahkan sumbangan sebanyak RM290,000 kepada JKKK daerah Jerantut bagi membiayai pentadbiran dan program-program.
.
"Tahniah saya ucapkan kepada semua yang telah menerima lantikan baru Pengerusi JKKK dan jalankanlah tugas dengan penuh adil dan intergriti," katanya.
.
Sebagai rekod, Kerajaan BN Pahang kembali mewujudkan JKKK bagi menggantikan MPKK yang telah dimansuh oleh Kerajaan Persekutuan sebelum ini.
.
#MajuTerusPahang
#Pahang1st
#PahangKuMedia
#JihadMediaSosial


Demikianlah Artikel [JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK

Sekianlah artikel [JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [JERANTUT] 542 TERIMA WATIKAH LANTIKAN PENGERUSI JKKK dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2020/01/jerantut-542-terima-watikah-lantikan.html

Subscribe to receive free email updates: