ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI...

ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI... - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI..., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI...
link : ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI...

Baca juga


ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI...





Ketua Pemuda UMNO, Datuk Dr Asyraf Wajdi Dusuki mempersoalkan tindakan Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Dr Mujahid Yusof Rawa yang sehingga hari ini menyepikan diri selain hanya menuding jari kepada Kerajaan Barisan Nasional (BN) berkaitan isu Tabung Haji (TH) .



Terdahulu Dr Asyraf Wajdi telah memohon penjelasan Mujahid berkaitan pelbagai isu TH termasuklah penjualan aset tanah ladang milik Tabung Haji Plantation (THP) dan juga polemik borang rayuan haji yang mengelirukan, malah beliau telah mempelawa Mujahid untuk berdialog mengenai isu-isu TH.

“Sehingga hari ini YB Dr Mujahid Yusof Rawa menyepikan diri selain hanya menuding jari kepada Kerajaan BN terdahulu. Kalau takut untuk berdialog secara ilmiah dan beradab, eloklah tubuhkan Suruhanjaya Siasatan DiRaja (RCI) mengenai status TH,” katanya dalam kenyataan pendek menerusi Facebooknya hari ini.

Tegas beliau lagi, rakyat berhak tahu kebenarannya?

“Bukankah RCI juga terkandung dalam Manifesto Pakatan Harapan (PH)?” soal beliau lagi.




Demikianlah Artikel ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI...

Sekianlah artikel ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI... kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel ISU TH: KENAPA MUJAHID MENYEPI... dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2020/01/isu-th-kenapa-mujahid-menyepi.html

Subscribe to receive free email updates: