[KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH

[KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH
link : [KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH

Baca juga


[KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH







Adik Mohammad Amirul Bin Mat Zaki bersama 19 kanak-kanak antara penerima bantuan Jom Ke Sekolah yang telah diraikan oleh Pengerusi MPKK Kg Tgh/Kg Jawa En. Md Jamil Bin Pauzi.

Ibu kepada adik Amirul merupakan ibu tunggal dan tidak bekerja malah adik Amirul juga telah disahkan menghidap kanser tahap 1.




Majlis penyerahan ini telah diadakan di Pasaraya Hari-Hari Transit point pada petang tadi. Turut sama hadir pada majlis berkenaan barisan Jawatankuasa MPKK Kg Tengah/Kg Jawa.

Bantuan ini disampaikan kepada pelajar-pelajar sekolah rendah dan menengah yang menetap di sekitar Kg Tengah dan Kg Jawa, Kuantan.

Program ini bukan pertama kali diadakan malah telah berlangsung pada setiap tahun dan akan diteruskan sampai bila-bila kata Md jamil sewaktu ditemubual.


Demikianlah Artikel [KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH

Sekianlah artikel [KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] 20 KANAK-KANAK TERIMA BANTUAN PAKAIAN SEKOLAH dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2019/12/kuantan-20-kanak-kanak-terima-bantuan.html

Subscribe to receive free email updates: