MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN

MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN
link : MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN

Baca juga


MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN






Ketua Penerangan UMNO, Datuk Dr Shamsul Anuar Nasarah percaya Muafakat Nasional antara UMNO dan PAS bersama rakan- rakan parti lain akan mampu mara ke hadapan dan menggantikan Pakatan Harapan.



Jelas beliau biarpun selepas lebih 60 tahun BN, UMNO memerintah dan hilang kuasa namun Allah swt telah menggantikan nikmat itu dengan sesuatu yang berharga.

” Lebih 60 tahun BN UMNO memerintah. Bila UMNO hilang kuasa. Kita hilang segalanya. Namun percayalah, semua ini ujian Allah supaya kita bermuhasabah dan melakukan pembetulan.

“Biarpun begitu, Allah lebih mengetahui. Walau UMNO hilang kuasa, kehilangan itu Allah ganti dengan sesuatu yang lebih berharga. Allah satukan UMNO dan PAS dalam bentuk muafakat yang begitu baik” katanya.

Beliau berkata demikian ketika berucap pada “Pentas Pemuda” sempena Sambutan 60 Tahun PAS Kawasan Jerai, Kedah di sini, Jumaat.

Dr Shamsul Anuar yang juga Ahli Parlimen Lenggong seterusnya menegaskan inilah nikmat yang semestinya disyukuri dan dihargai.

“Percayalah jika kita terus pandang kehadapan dan melupakan kisah lama antara UMNO dan PAS. Kita akan jadi parti yang hebat”, ujarnya.




Demikianlah Artikel MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN

Sekianlah artikel MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel MUAFAKAT NASIONAL MAMPU MARA KE HADAPAN GANTIKAN PAKATAN HARAPAN dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2019/09/muafakat-nasional-mampu-mara-ke-hadapan.html

Subscribe to receive free email updates: