PECAT AZMIN..

PECAT AZMIN.. - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul PECAT AZMIN.., kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : PECAT AZMIN..
link : PECAT AZMIN..

Baca juga


PECAT AZMIN..




Lembaga Disiplin PKR didesak mengambil tindakan ke atas DS Azmin Ali susulan dakwaan kontroversinya yang menyokong pendirian UMNO dan Pas supaya Tun Dr Mahathir Mohamad terus menerajui kerajaan sehingga habis penggal.

Tindakan itu disifatkan sebagai terdesak dan tidak matang, apatah lagi menggunakan logo kerajaan Persekutuan dalam kenyataannya bagi menyokong pendirian pembangkang.

“Pihak kami agak terkilan selepas mendengar kenyataan daripada Setiausaha Agung KEADILAN, DS Saifuddin Nasution Ismail berkenaan rekod kehadiran mesyuarat DS Azmin Ali yang amat-amat mendukacitakan.

“Dalam mana-mana pertubuhan yang berdaftar, kehadiran mesyuarat amat penting bagi memutuskan dasar dan hala tuju dapat dilakukan dengan lancar dan berkesan.

“Azmin mengambil sikap tidak bertanggungjawab serta tidak mengambil serius terhadap peranan besar beliau selaku Timbalan Presiden yang disandangnya sejak 17 November 2018 " - Pengerusi Otai Reformis 98 Sabah, Datuk Dr. Sangkar Rasam

Sumber SINI


Demikianlah Artikel PECAT AZMIN..

Sekianlah artikel PECAT AZMIN.. kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel PECAT AZMIN.. dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2019/07/pecat-azmin.html

Subscribe to receive free email updates: