[KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB

[KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB
link : [KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB

Baca juga


[KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB



YANG DI-PERTUAN AGONG, Al-Sultan Abdullah Ri'ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah



Seramai 106 kanak-kanak dari Rumah Kanak-Kanak Tengku Ampuan Fatimah dan Rumah Kanak-Kanak Sultanah Hajah Kalsom di sini diraikan pada Program Membeli-Belah anjuran Yayasan CIMB di Pasar Raya Mydin di sini semalam.

Berkenan berangkat bagi meraikan kanak-kanak berkenaan ialah Yang di-Pertuan Agong, Al-Sultan Abdullah Ri’ayatuddin Al-Mustafa Billah Shah.

Yang hadir sama Menteri Besar, Datuk Seri Wan Rosdy Wan Ismail; Setiausaha Kerajaan Negeri, Datuk Seri Dr. Sallehuddin Ishak dan barisan ahli majlis mesyuarat kerajaan negeri.

Turut hadir, Ketua Pegawai Eksekutif Kumpulan CIMB, Tengku Datuk Seri Zafrul Aziz dan Ketua Pegawai Eksekutif Ya­yasan CIMB, Datuk Hamidah Naziadin.

Pada majlis berkenaan, Seri Paduka berkenan mengiringi kanak-kanak berkenaan memilih baju raya, kasut dan mainan dengan dibantu oleh sukarelawan CIMB.

Sementara itu, Hamidah berkata, Yayasan CIMB menjunjung kasih kepada Sultan Abdullah kerana sudi meluangkan masa berangkat pada majlis berkenaan.

“Hari ini merupakan peristiwa bermakna dengan keberangkatan Seri Paduka sekali gus menambah keceriaan hari raya Aidilfitri kepada kanak-kanak terlibat yang kebanyakkannya adalah anak-anak yatim,” katanya.

Beliau berkata, inisiatif itu merupakan antara usaha Yayasan CIMB untuk memanjangkan sokongan kepada golongan yang kurang bernasib baik di negara ini.




Demikianlah Artikel [KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB

Sekianlah artikel [KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [KUANTAN] YANG DI-PERTUAN AGONG RAI 106 KANAK-KANAK PROGRAM YAYASAN CIMB dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2019/05/kuantan-yang-di-pertuan-agong-rai-106.html

Subscribe to receive free email updates: