[BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA

[BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA
link : [BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA

Baca juga


[BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA


MANGSA yang hilang selepas dikatakan lari ke dalam hutan



Seorang remaja yang hilang selepas dikatakan melarikan diri ke dalam hutan kerana merajuk sejak Selasa lepas ditemukan di dalam bilik di rumah keluarganya di Kampung Lengkong di sini hari ini.

Muhammad Haikal Ahmad,17, dipercayai pulang ke rumahnya awal pagi ini sebelum masuk ke dalam biliknya.

Bagaimanapun, maklumat lokasi remaja itu menghilangkan diri selama empat hari masih belum dipastikan memandangkan dia yang dikategorikan sebagai orang kurang upaya (OKU) kerana mengalami masalah pembelajaran enggan menjawab soalan.

Komander Operasi Jabatan Bomba dan Penyelamat Malaysia (JBPM) Zon 2, Rosdi Mustafa berkata, Muhammad Haikal disahkan ditemukan di dalam bilik di rumahya pada pukul 10.10 pagi ini.

“Semasa anggota bomba dan pelbagai pihak lain ingin memulakan operasi pagi ini, ibu saudara Muhammad Haikal meminta bantuan membuka pintu bilik di rumah remaja itu yang terkunci kerana mengesyaki ada orang di dalamnya.

“Apabila membuka pintu, kita mendapati remaja itu sedang berselimut di dalam bilik berkenaan dan hanya mendiamkan diri,” katanya di sini hari ini.

Hari ini Utusan Malaysia melaporkan seorang remaja lelaki yang bertindak melarikan diri ke dalam hutan Selasa lalu kerana merajuk dimarahi bapanya.

Ketua Polis daerah, Superintenden Yusof Unis berkata, mangsa masuk ke dalam hutan berhampiran Jambatan Kampung Lengkong di sini kira-kira pukul 5 petang Selasa lalu.

Katanya, pada hari kejadian, bapa mangsa menyuruhnya bersiap untuk ke kelas mengaji dan mangsa sedikit memberontak sebelum keluar dari rumah.




Demikianlah Artikel [BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA

Sekianlah artikel [BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [BENTONG] MANGSA HILANG EMPAT HARI DITEMUKAN DALAM BILIK RUMAH KELUARGANYA dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2019/03/bentong-mangsa-hilang-empat-hari.html

Subscribe to receive free email updates: