VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim

VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim
link : VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim

Baca juga


VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim

  September 30 2018 

https: img-k.okeinfo.net content 2018 09 28 18 1956965 polisi-di-india-pukuli-seorang-perempuan-karena-bergaul-dengan-pria-muslim-qA3hjZlSDQ.jpg 
 Foto: PiyushraiTOI/Twitter.



NEW DELHI – Sebuah rakaman video yang mengejutkan memperlihatkan polis di India memukul seorang gadis yang dituduh berpacaran dengan lelaki Muslim menjadi viral di media sosial. Dalam video insiden yang terjadi di India utara itu, wanita tersebut juga diminta agar mengatakan bahwa lelaki Muslim itu telah melakukan perkosaan. 

Video itu memperlihatkan seorang gadis, siswa sekolah jururawat yang berusia sekitar 20-an tahun dipukul  dan mengalami kekerasan oleh empat polis  di dalam sebuah kereta kerana dia menghabiskan waktu bersama seorang lelaki yang berbeda agama. Pada satu titik, polis  perempuan yang duduk di sebelahnya terlihat memukul  kepala gadis tersebut.

Insiden itu terjadi pada Ahad di Meerut, di Negara Bagian Uttar Pradesh, tetapi baru saja diwartakan oleh media setelah video mengejutkan tersebut muncul.


Berdasarkan laporan India Today, gadis itu mengatakan dia sedang belajar dengan seorang teman di kamarnya ketika digerebek oleh sekelompok aktivis dari organisasi Hindu sayap kanan, Vishva Hindu Parishad. Para aktivis itu kemudian membawa temannya ke ruangan lain. 


Mereka kemudian mulai memukul  kami, ”kata wanita itu sebagaimana dilansir RT, Jumaat (28/9/2018). "Beberapa dari mereka terus bertanya kepada saya apakah saya seorang Hindu atau seorang Muslim dan menuntut bukti identiti." 

Dia mengatakan kelompok aktivis mengatakan kepadanya bahwa mereka memukulnya kerana temannya adalah seorang Muslim. "Apakah anda ingin menikah dengannya?" Tanya mereka.
Para aktivis kemudian memanggil polis , yang membawa pasangan itu ke balai polis  menggunakan dua kenderaan yang terpisah.



Dalam perjalanan ke stesyen, seorang polis  perempuan terlihat memukul wanita itu, sementara yang lain rupanya merakam video. Petugas polis  lainnya terdengar menghinanya dengan "bahasa kotor". Seorang anggota polis menuntut untuk tahu mengapa dia tidak “malu berkencan dengan seorang Muslim.” 

Polis kemudian mencuba memaksanya untuk mengajukan tuntutan perkosaan terhadap lelaki Muslim itu. Mereka dipercayai mengatakan bahwa mereka akan membiarkannya pergi jika dia melakukannya, tetapi dia menolak. Dia kemudian memanggil orang tuanya dan pulang bersama mereka.


Demikianlah Artikel VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim

Sekianlah artikel VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel VIDEO-Polis pukul pelajar perubatan kerana bergaul dengan lelaki Muslim dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2018/09/video-polis-pukul-pelajar-perubatan.html

Subscribe to receive free email updates: