Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas

Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas
link : Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas

Baca juga


Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas

Sinar
Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas
Mustapa bertemu mata dengan orang ramai ketika tiba di perkarangan Dataran R&R Gemang di sini, hari ini.
(Ubah saiz teks) 
 
JELI - Umno Kelantan menyifatkan dakwaan Naib Presiden Pas, Datuk Mohd Amar Nik Abdullah bahawa parti itu dan Amanah menjalin kerjasama hanya spekulasi menjelang PRU.

Pengerusinya, Datuk Seri Mustapa Mohamed berkata, beliau tidak pernah mengadakan pertemuan mahupun perbincangan tentang pakatan antara Umno dengan mana-mana parti.

"Spekulasi sahaja, tak benar, saya tak pernah jumpa mana- mana pemimpin, Pas atau Amanah untuk bincang pakatan antara Umno dengan mana-mana parti pun.
"Dekat-dekat pilihan raya macam-macam sangkaan (timbul), kita dah biasa dengan perkara ini. Kita orang lama dalam politik, dah matang dan faham sangat dengan spekulasi dibawa," katanya kepada media ketika menghadiri Jualan Muroh Ko Rakyat Jeli di sini, hari ini.

[ARTIKEL BERKAITAN: Pas dakwa Amanah dibiayai Umno]
Mustapa yang juga Ahli Parlimen Jeli berkata, Umno BN dari dulu hingga kini tetap dengan pendiriannya menentang siapa sahaja yang menjadi lawan pada pilihan raya.

"Apa yang lebih penting, dalam Umno kita tak berkongsi dengan sesiapa, kita buat kerja, dan dari dulu sampai sekarang Umno BN akan bertanding dengan sesiapa sahaja yang menjadi lawan di Kelantan.

Mohd Amar dalam satu kenyataan mengakui beliau mempunyai maklumat mengenai kerjasama antara Amanah dan Umno di Kelantan.
Beliau yang juga Timbalan Menteri Besar Kelantan mendedahkan, wujud perbincangan antara pimpinan kedua-dua parti itu di Kelantan yang bertujuan menjatuhkan Pas pada PRU14.


Demikianlah Artikel Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas

Sekianlah artikel Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Umno bincang dengan Amanah hanya spekulasi Pas dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2018/01/umno-bincang-dengan-amanah-hanya.html

Subscribe to receive free email updates: