Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi

Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi
link : Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi

Baca juga


Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi

 | December 31, 2017
Hadi bagaimanapun enggan mengesahkan sama ada Adun Paya Jaras Mohd Khairuddin Othman akan dicalonkan atau tidak pada PRU14.
hadi-Khairuddin-OthmanKUALA LUMPUR: Pengguguran Adun Paya Jaras Mohd Khairuddin Othman daripada jawatankuasa perhubungan PAS Selangor adalah perkara pengurusan organisasi biasa, kata Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang.
Semalam, Khairuddin dilaporkan digugurkan 2 bulan lepas selepas hanya kira-kira 3 atau 4 bulan dilantik.

“Itu biasalah dalam pengurusan, kalau jabatan pendidikan dia tukar guru, tukar jawatan itu perkara biasa. Dia juga ada tugas lain, saya difahamkan dia seorang peguam dan dia ada tugas di lajnah lain,” katanya pada sidang media di ibu pejabat PAS hari ini.

Khairuddin dilihat sebagai seorang pemimpin kanan PAS yang mendapat kepercayaan daripada 3 pesuruhjaya PAS Selangor – Datuk Dr Hasan Ali, Dr Abd Rani Osman dan Datuk Iskandar A Samad – sebagai setiausaha perhubungan negeri.

Pesuruhjaya Sallehen Mukhyi dilaporkan semasa menyusun barisan kepimpinan PAS Selangor, jawatan setiausaha diisi oleh Abdul Halim Omar.
Sallehen dilaporkan berkata Khairuddin digugurkan kerana kegagalan menghadiri mesyuarat AJK perhubungan.

Sementara itu, Hadi ketika ditanya pemberita enggan mengesahkan sama ada Khairuddin akan dicalonkan atau tidak pada pilihan raya umum akan datang.
“Itu tunggu penamaan calon,” katanya ringkas.
FMT


Demikianlah Artikel Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi

Sekianlah artikel Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Pengguguran Khairuddin perkara pengurusan biasa, kata Hadi dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/12/pengguguran-khairuddin-perkara.html

Subscribe to receive free email updates: