Kakak maut, adik parah ditikam

Kakak maut, adik parah ditikam - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Kakak maut, adik parah ditikam, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Kakak maut, adik parah ditikam
link : Kakak maut, adik parah ditikam

Baca juga


Kakak maut, adik parah ditikam

Sinar Harian
bunuh tikam
Gambar Hiasan
(Ubah saiz teks)
CHERAS – Seorang wanita maut, manakala adiknya parah ditikam di sebuah flat kos rendah, Bandar Tasik Selatan, di sini malam tadi.
Ketua Polis Daerah Cheras, Asisten Komisioner Abdul Ghani Mohamad Ji berkata, dalam kejadian kira-kira 10.31 malam  itu, pasangan adik-beradik itu ditemui dengan kesan tikaman di tingkat 18 flat terbabit oleh penghuni di situ.

“Mangsa (wanita) berusia 31 tahun ditemui maut di tepi tangga, bersebelahan lif dengan kesan tikaman di perut.

“Seorang lagi mangsa berusia 18 tahun dipercayai adik lelaki kepada mangsa pertama dilapor parah dengan kesan tikaman di dada kiri dan perut sebelum dikejarkan ke Pusat Perubatan Universiti Kebangsaan Malaysia (PPUKM),” katanya.

Beliau berkata, tiada sebarang senjata ditemui di lokasi kejadian.
Katanya, polis kemudiannya menahan suami dan abang ipar mangsa wanita terbabit yang berada di tempat kejadian bagi membantu siasatan.

“Berdasarkan maklumat saksi, ketika kejadian dia terdengar jeritan meminta tolong sebelum melihat mangsa terbaring dalam keadaan berlumuran darah.
“Siasatan masih dijalankan bagi mengenal pasti punca dan kes disiasat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan,” katanya.



Demikianlah Artikel Kakak maut, adik parah ditikam

Sekianlah artikel Kakak maut, adik parah ditikam kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Kakak maut, adik parah ditikam dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/11/kakak-maut-adik-parah-ditikam.html

Subscribe to receive free email updates: