LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI

LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI
link : LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI

Baca juga


LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI




Ipoh: "Kita terbuka untuk terima kritikan tetapi jangan melampau dan biadap."

Demikian kata Ketua Pesuruhjaya Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM), Tan Sri Dzulkifli Ahmad berhubung kenyataan Ketua Parlimen DAP, Lim Kit Siang, yang dilaporkan membuat perumpamaan Dzulkifli sebagai monyet.

Dzulkifli berkata, perkataan dan perumpamaan yang digunakan Kit Siang itu jelas menunjukkan adab yang diamalkan pemimpin itu dan rakyat boleh menilai kenyataan dan tindakannya itu.

"Inikah adab dan cara Lim Kit Siang dan adakah itu budaya Malaysia? Kita ada adab dan kita masyarakat Malaysia yang beradab dan perkataan yang digunakan Lim Kit Siang adalah perkataan yang tak bertamadun," katanya.

Beliau berkata demikian kepada pemberita selepas menghadiri Program Kembara Jelajah Anti Rasuah (KEJAR '17) Sempena Ulangtahun Penubuhan BPR/SPRM ke-50 dan Majlis Perasmian Mural Pencegahan Rasuah SPRM Perak di Bangunan SPRM Perak di sini semalam.

Yang turut hadir Menteri Besar, Datuk Seri Dr Zambry Abd Kadir.




Demikianlah Artikel LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI

Sekianlah artikel LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel LABEL MONYET, RAKYAT BOLEH NILAI ADAB KIT SIANG - DZULKIFLI dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/09/label-monyet-rakyat-boleh-nilai-adab.html

Subscribe to receive free email updates: