Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton

Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton
link : Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton

Baca juga


Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton

 | September 30, 2017
Sebelum ini, Pengarah Teknikal BAM, Morten Frost Hansen meletak jawatannya dengan notis 6 bulan kepada BAM pada 11 September lalu.
Jeremy-GanKUALA LUMPUR: Persatuan Badminton Malaysia (BAM) mengesahkan menerima surat perletakan jawatan jurulatih beregu lelaki negara, Jeremy Gan, hari ini.

Presidennya, Datuk Seri Mohamad Norza Zakaria mengesahkan bahawa surat perletakan jawatan itu adalah dengan notis selama 3 bulan.

Bagaimanapun Norza tidak memberitahu punca sebenar peletakan jawatan Jeremy.
“Kami menerima surat peletakan jawatannya hari ini. Saya percaya dia memiliki sebab tersendiri. Perkara ini sudah dimaklumkan kepada (Ketua Jurulatih Beregu Lelaki) Cheah Soon Kit.

“Kita perlu tunggu dan lihat apakah yang akan dilakukan Soon Kit selepas ini,” katanya selepas mempengerusikan Mesyuarat Ahli Majlis BAM di Akademi Badminton Malaysia, Bukit Kiara di sini hari ini.

Sebelum ini, Pengarah Teknikal BAM, Morten Frost Hansen meletak jawatannya dengan notis 6 bulan kepada BAM pada 11 September lalu dengan memberikan alasan peribadi berhubung perkara itu.

Antara sumbangan terbesar Jeremy kepada skuad badminton negara ialah menghadiahkan pingat perak Sukan Olimpik Rio menerusi gandingan Goh V Shem-Tan Wee Kiong.
Kini skuad beregu lelaki negara akan terus dikendalikan oleh Soon Kit dan Rosman Razak.


Demikianlah Artikel Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton

Sekianlah artikel Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Jeremy Gan pula letak jawatan jurulatih beregu lelaki badminton dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/09/jeremy-gan-pula-letak-jawatan-jurulatih.html

Subscribe to receive free email updates: