[Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib]

[Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib] - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul [Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib], kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : [Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib]
link : [Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib]

Baca juga


[Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib]

Isnin, 31 Julai 2017
Foto Otai BERSIH.

Ingat TPM Indonesia... rupa2nya TPM Malaysia.

Baca kalau tak percaya http://ift.tt/1ATEvpButusan/info.asp?y=1998&dt=0514&pub=Utusan_Malaysia&sec=Gaya_Hidup&pg=ls_05.htm

gaya hidup

ARKIB : 14/05/1998

Perhimpunan keluarga keturunan Abdul Fattah

Jadi bagi pasangan suami isteri yang dikurniakan anak yang banyak seperti keluarga Haji Radin Abdul Fattah Radin Sasteerodullah Hassan tentulah dikira bertuah.
Berasal dari Sirang Wates Jogjakarta, Indonesia, Jawa Tengah, Radin telah dikurniakan 18 orang anak iaitu 12 lelaki, 6 perempuan.
Kesemua 18 orang anak-anaknya itu diperolehi hasil perkahwinannya dengan dua wanita. Bersama isteri yang pertama Hajah Aishah, Ihsan mempunyai 10 orang anak iaitu 8 lelaki 2 perempuan.
Sementara dengan isteri keduanya, Hajah Maimunah Haji Salleh, mereka dikurniakan 7 orang anak iaitu empat lelaki 3 perempuan.
Tetapi dari 18 orang anak-anak Radin Abdul Fattah, yang masih hidup hingga sekarang hanya dua orang anak lelaki saja iaitu anak-anak hasil perkahwinannya dengan isteri pertamanya Aishah.
Dua orang anak-anak Abdul Fattah yang masih hidup itu ialah Radin Mahfudz berusia 80 tahun dan Radin Termizi @ Hamidi berusia 75 tahun iaitu bapa kepada Datuk Ahmad Zahid Hamidi, Ketua Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia merangkap Ahli Parlimen Bagan Datoh.
Sementara anak-anak dengan isteri kedua Maimunah kesemuanya telah meninggal dunia sesudah mereka berumah tangga dan melahirkan ramai cucu, cicit dan piut.
Menyedari hakikat tidak mahu susur galur keturunan Radin Abdul Fattah hilang atau tidak dikenali antara satu sama lain, usaha-usaha mengumpul dan mengenal pasti susur galur keturunan Abdul Fattah telah dijalankan oleh cucu-cicitnya.
Usaha murni yang dilaksanakan dengan penuh ketekunan dan tabah, akhirnya berjaya mempertemukan seluruh cucu-cicit dan piut dari keturunan Abdul Fattah yang telah diadakan di Madrasah Manbail Al-Ulum, Kampung Sungai Nipah Darat, Bagan Datoh, kampung yang diteroka dan dibuka oleh Abdul Fattah kira-kira 100 tahun yang silam.
Pertemuan bersejarah penuh erti itu berlangsung selama dua hari baru-baru ini di atas inisiatif Ahmad Zahid Hamidi bersama-sama dengan saudara sepupunya yang turut membantu menjayakan pertemuan keluarga itu.

Artikel Penuh: http://ift.tt/2ucq8Lf 
© Utusan Melayu (M) Bhd 


Demikianlah Artikel [Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib]

Sekianlah artikel [Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib] kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel [Video IKHLAS dakwa Zahid mahu jatuhkan Najib] dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/07/video-ikhlas-dakwa-zahid-mahu-jatuhkan.html

Subscribe to receive free email updates: