'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...'

'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...' - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul 'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...', kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel apa kabar Berita, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita politik, Artikel Berita terkini, Artikel kabar Berita, Artikel kabar kabur, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : 'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...'
link : 'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...'

Baca juga


'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...'

Rakaman yang didakwa penculikan di Regalia Residence, Jalan Sultan Ismail yang tular di laman sosial disahkan bukan kes culik sebaliknya wanita terbabit ditahan sebelum diserahkan kepada polis berhubung kes curi.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah (JSJ) Kuala Lumpur, Senior Asisten Komisioner Rusdi Md Isa berkata, mangsa berusia 23 tahun itu adalah suspek bagi kes curi yang dilaporkan di Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Gombak.

ARTIKEL BERKAITAN: (Video) Gadis Diculik Beberapa Lelaki Depan Tempat Kerja

Katanya, wanita itu yang bekerja sebagai pembantu rumah ditangkap oleh bekas majikannya sebelum diserahkan kepada polis dan disiasat mengikut Seksyen 381 Kanun Keseksaan

Rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang tular memaparkan, wanita warga Indonesia itu dirakam ditarik sekumpulan lima lelaki masuk ke dalam kenderaan sebelum dilarikan.

Dalam kejadian 10.21 malam itu, mangsa dilihat cuba melarikan diri namun berjaya ditahan semula oleh kumpulan lelaki terbabit yang datang menaiki dua kereta.

Rakaman itu dikongsi sebanyak 30,000 kali dan disaksikan lebih 1.2 juta pengguna Facebook.

Kenyataan media Polis KL mengenai kejadian tersebut


Demikianlah Artikel 'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...'

Sekianlah artikel 'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...' kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel 'Bukan Culik, Tapi Gadis Itu Sebenarnya Pencuri...' dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/05/bukan-culik-tapi-gadis-itu-sebenarnya.html

Subscribe to receive free email updates: