BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP

BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP
link : BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP

Baca juga


BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP


DAP, Pas


Alor Setar - Pendekatan budaya politik matang yang dibawakan Pas membezakan parti itu dengan musuh-musuh mereka.

Perwakikan Pulau Pinang, Mohd Yusni Mat Piah berkata DAP bagaimanapun merupakan musuh paling besar parti itu.

"Musuh paling besar Pas bukanlah Umno tetapi DAP yang dilihat sebagai anti Islam.

"Lihatlah bagaimana pemimpin mereka terang-terangan menolak pindaan Akta Mahkamah Syariah (RUU355) dan juga fitnah-fitnah dahsyat yang dilemparkan terhadap Pas," katanya ketika usul terima kasih dan perbahasan ucapan dasar Muktamar Pas, di Kompleks Pas Kedah, Kota Sarang Semut.

Tambahnya lagi, walaupun DAP mengusai satu negeri namun sukar untuk parti itu menyelesaikan masalah di situ.

"Pelbagai isu timbul saat mereka memerintah Pulau Pinang, ada isu air, tanah dan lain-lain," katanya lagi.




Demikianlah Artikel BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP

Sekianlah artikel BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel BEZA PENDEKATAN POLITIK PAS DENGAN DAP dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/04/beza-pendekatan-politik-pas-dengan-dap.html

Subscribe to receive free email updates: