Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa

Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa - Hallo sahabat Malay Post, Pada Artikel yang anda baca kali ini dengan judul Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa, kami telah mempersiapkan artikel ini dengan baik untuk anda baca dan ambil informasi didalamnya. mudah-mudahan isi postingan Artikel Berita Berita, Artikel Berita dini hari, Artikel Berita hangat, Artikel Berita harga, Artikel Berita hari ini, Artikel Berita islam, Artikel Berita jalanan, Artikel Berita kemarin, Artikel Berita malam ini, Artikel Berita politik, Artikel Berita terbaru, Artikel Berita war, Artikel ini Berita, yang kami tulis ini dapat anda pahami. baiklah, selamat membaca.

Judul : Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa
link : Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa

Baca juga


Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa



 Sungguh memalukan baru sahaja Tengku Adnan Tengku Mansor Setiausaha Agong Umno mengumumkan bahawa semua pemimpin umno tidak mengamalkan rasuah. Malah yang terlibat dalam rasuah bukan kecik anak ketua penerangan umno Malaysia yang selalu mengutuk Tun Dr Mahathir dalam TV3 suku.


Memang sudah diduga Malaysia merupakan 6 negara yang paling teruk mengamalkan rasuah apatah lagi perdana menteri juga sedang dikaitkan dengan rasuah berbillion ringgit.

Tak sampai sebulan Tengku Adnan mengesahkan pemimpin umno tidak amalkan rasuah tiba-tiba meletup kes rasuah Annuar Musa, semua ini adalah pendedahan Tengku Mahkota Johor mengenai wang MARA yang disalahguna.

Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) mengesahkan satu kertas siasatan dibuka berhubung dakwaan penyelewengan dan salah guna kuasa Tan Sri Annuar Musa yang digantung tugas sebagai Pengerusi Majlis Amanah Rakyat (MARA) hari ini.

Dalam kenyataan medianya, SPRM berkata, agensi berkenaan akan bekerjasama dengan bahagian audit dalaman MARA bagi menjalankan siasatan melibatkan beberapa isu rasuah dan salah guna kuasa didakwa dikaitkan dengan ketua penerangan Umno itu.

"Ingin ditegaskan, siasatan SPRM hanya tertumpu kepada isu rasuah dan salah guna kuasa membabitkan penglibatan dalam penajaan pasukan bola sepak Kelantan.

"Siasatan berhubung salah tadbir urus pula akan dijalankan oleh pasukan audit dalaman MARA," kata kenyataan tersebut.
 

Harap-harap SPRM laksanakan siasatan ini betul-betul jangan jadi seperti Pengarah Air Sabah yang dilepaskan begitu sahaja walaupun jumpa duit berguni dalam rumah.


Demikianlah Artikel Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa

Sekianlah artikel Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa kali ini, mudah-mudahan bisa memberi manfaat untuk anda semua. baiklah, sampai jumpa di postingan artikel lainnya.

Anda sekarang membaca artikel Memalukan: Ketua Penerangan Umno Terlibat Dalam Isu Rasuah Dan Salahguna Kuasa dengan alamat link http://malaypostt.blogspot.com/2017/01/memalukan-ketua-penerangan-umno.html

Subscribe to receive free email updates: